Välkommen till mitt liv/min blogg!

Någon enstaka stackare har kanske märkt att aktiviteten på den här bloggen har varit ganska...låg?

Kan ju minst sagt påstå att det hänt lite under min bloggfrånvaro! Kommer att beta av alltihop i småbitar då och då.

Ni gissade rätt! 
Det här är en nystart av mig och mitt liv.

Jag kommer dock att behålla alla tidigare inlägg...har bara tagit bort dem från kategorier.

Startskottet blir på måndag.
Håller på att klura på kategorier och lite sådant för jag har planerat att bland annat använda mitt bloggande till att bearbeta "allt" som hänt i mitt liv.
Fast känner jag mig själv rätt så lär det mest bli bilder av barnbarnet...

Önskemål om ämne för inlägg eller kategorier emottages ytterst tacksamt!
Och jag svarar väldigt gärna på frågor!

Vi ses på måndag! 🙃💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback