Så KONSTigt det blev

Hade planerat ett långt inlägg till ikväll men mina fingrar och mobilen vägrar samarbeta.
Imorgon kommer jag ha tillgång till en chromebook jag lånat av Punkisgoding - min systerdotter - så det ju betydligt lättare att skriva då...

Istället bjuder jag på en konstutställning!
Konstnären är min älskade dotter Denice! 

(null)

(null)


De här hästarna ritade hon när hon bara var tio år!
Första gången hon använde ritkol...
(null)

(null)



Tror det varit i perioder hon ritat mycket...
...och nu finns det nog knappt tid på grund av den stressiga vardagen.
Några "kopior"...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Råttor ...tänkte det var bäst att berätta så ingen tror det är guldfiskar
(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan blir det hundar...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Och katter...
(null)

(null)



Hoppas vi ses imorgon när det blir "ny-nypremiär"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback