Ilaras Hundis

För några månader sedan blev jag inlagd på sjukhus för att genomgå två operationer.
En gigantisk ärrbråcksoperation pius att de passade på att sätta stomi på mig "när jag ändå var sövd" (har inte haft en fungerande tarmfunktion på flera år så det fanns ingen anledning att skjuta upp stomioperationen längre)!

Nu är det så att jag har världens i särklass mest underbara barnbarn, Ilara som är fyra år.
Hon blev ledsen när hon fick veta att vi inte skulle träffas under en lång tid (besöksförbud plus att jag naturligt vill undvika att loppan ser mig så sjuk och med slangar och annat tjosangrejs.)!

Loppan var så obeskrivligt omtänksam att hon ville att hennes favoritmjukisdjur, Hundis, skulle få vara med mig på sjukhuset så jag inte skulle vara ledsen och känna mig ensam!
Tog lite bilder och skickade till Ilara så hon kunde se hur fint Hundis tog hand om mig...

Hundis tröstar mig precis innan det är dags för operationerna...

Hundis lyssnar på "Let it go" medan jag opereras...

Hundis har fått ett eget namnband...

Hundis dricker kaffe och visar upp sitt fina namnband...

 
Hundis äter jordgubbskräm...

Hundis äter mannagrynsgröt med massor av kanel och socker på...

 

Hundis hjälper mig att vila...

Kan inte tacka min lilla loppa tillräckligt mycket för hur snäll hon var som lät Hundis hålla mig sällskap och trösta mig när jag hade ont!
Min lilla loppa och min älskade Snäckalisa...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback