Har gett upp...

...att hoppas på att slippa glasögon.
Samma vecka jag fyllde 40 så började jag hålla allt jag läste på längre avstånd,
och nu fem och ett halvt år senare ser jag bara en suddig massa typ.
Har konstant ont i huvudet (inte enbart p.g.a synen dock) och t.o.m ont i ögonen.
Var hos en läkare idag och hade tänkt be henne skicka remiss till ögonläkare men glömde det totalt.
Hon ska dock ringa senare i veckan så får försöka komma ihåg att fråga då.
Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ringa och boka tid för synundersökning hos optikern.
Det är ju det där kluriga med MINNET!
Isch....sedan ska man försöka komma på vad för slags bågar man ska ha. Suck!

Ja du mor lilla... jag fortsätter roa mig! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback