Idag vill jag inte...

Idag kan jag inte.
Idag försöker jag inte.
Idag får jag inte.
Idag låtsas jag inte.
Idag ORKAR jag inte.

EDS. Smärta. TRÖTT. ADHD. Mamma. Magkramper.
Finger ur led. Hungrig. Huvudvärk från Helvetet.
Arg. Menieres. Yr. SMÄRTA! Knä ur led.
Fryser. Tandvärk. Inflammation i höftlederna.
UVI. Feber. LEDSEN! Totalt orkeslös. Kärl som brast.
Saknar mamma. Stress. IBS. Käken ur led.
Tandköttsinflammation. Blöder. Gallkramper.
RÄDD! Illamående. Oro för pappa. PCO. Tumme ur led.
Pank. Ensam. Extrem klåda. Diabetes.
Operationer. Smärta. ORKAR INTE! Muskelfäste som brast.
Hörselgångsinflammation. Muskler som låst sig i kramp.
Gnällig. Panikslagen. Ångest. TRASIG!

Kan jag få byta liv?
Är inte lite över 40 år nog?
Måste jag verkligen behöva fortsätta så här?
Kan jag få sluta nu?

Jag behöver bara ...epilog.
Sedan räcker det.
Snälla Dan? Kan du hjälpa mig en sista gång?
Bara så.
...epilog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback