Börjar bli smått trött...

...på det faktum att jag somnar hela tiden.
Visst att det är lätt hänt när man ligger i sängen och läser eller glor på Hela Sverige bakar.
Men när man blinkar?
stående i köket?
Sittandes med en kaffekopp i handen och skriver ett VIKTIGT inlägg på facebook (ALLA inlägg är för övrigt VIKTIGA på facebook!) eller på väg att dra på gummistövlarna för att gå ut och hämta posten?
Då känns det inte riktigt okej att somna bara för att man råkat blinka kan jag ju tycka.
Har jag fel nu igen?

Kommentarer
Postat av: Marie

Så har jag det också i perioder. "Råkar" somna när jag sitter och kissar tex eller mitt i en måltid om jag äter själv. Vaknar oftast i ett ryck av att jag snarkar....

2014-10-26 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback