Dags att göra bort sej igen...

Ska bara kolla på damernas stafett i skidskyttet sedan ska jag skutta ut i köket och baka.
Nu är det ju tyvärr så att jag inte är något vidare ALLS på det där med bakning, men skam den som ger sej!
Någon gång ska det väl lyckas!?!
Ni är välkomna hit
 för provsmakning ikväll.


(Lägger in lite bilder på tidigare lyckade försök så ni inte blir helt skrämda!)
Försvinnande goda brownies:


Kanel/mörkchokladkaka och Mint/ljuschokladkaka:


Sedan fanns det tyvärr inte fler bilder. Vet inte om det beror på att det inte fanns något annat bakverk jag lyckats med och därför inte fotograferat...
...eller om jag bara glömt fotografera!?!
Väljer nog att låtsas att det är det senare alternativet.

Men som sagt, skidskytte först.
Elsa och jag värmde upp med masstart i längdskidor innan...

Kommentarer
Postat av: Pesten tror jag

Nu ska vi snart åka på kallas och visa upp mig...är väl inte någon som säger något så kan jag sura över det sen :)

Ha en underbar kväll vännen..

Är så glad och tacksam att vi har kommit på rätt väg igen. Då är liksom allt som det ska vara.

Älskar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback