Börjar undra...

...hur djup den här hålan är egentligen...?
Kan ju bli svårt att kravla sej upp...

En natt att ta mej genom sedan blir det nya tag imorgon.
Hm, då blir det förhoppningsvis pyssel och Criminal Minds.
(Ja, jag råkade se hela Mitt såkallade liv-serien och ett par filmer på ett dygn!
Sa ju att jag inte kan sova...)
Inatt blir det mer dum musik och kanske t.o.m lite ny listplanering.
Borde nog lova mej själv att börja lyssna på Dan igen.
Har inte gjort det på ett tag nu och det är säkert därför jag trillat igen.
Dan är ju trots allt den enda medicin som funkar för mej...
Jupp, imorgon blir det Turkos, Epilog och Hymn Till En Snubblad Vandrare i stora doser.
Nu är det dags att klättra upp ur gropen!

Kommentarer
Postat av: Katarina

;) Kämpa vidare.



Och det är bara jag som är trögtänkt haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback