Lycklig är att leva...

Efter många fullbokade veckor bakom och framför mig,
så känns det en aning annorlunda när jag upptäckte att det enda inbokade den här veckan är ett besök hos moster tillsammans med mor och moster/faster. (Jupp!Hon är båda!)
Så på torsdag blir det en tripp till Ängelholm och kanske en runda till
ScrapRoom.
Måste ju införskaffa lite mer saker till mitt tavelmakeri...
Man KAN inte ha för mycket pysselsaker,det är bara så!
"Behöver" nog köpa lite bakgrejer åt dottern min också!
Har fått lite önskningar när det gäller tavlor,och det tycker jag är superskoj!
Dessutom känns det som att jag behöver göra lite kort,bokmärken och askar bara för MIG,
för att det är roligt och i MIN stil,inte som jag tror att andra ska tycka om.
Bara skapa det jag vill!

Får passa på medan jag kan.
Ska nämligen få gjort omfattande kirurgi på båda händerna...
...och har ingen aning om jag kommer att kunna hålla på med pysslandet överhuvudtaget efter läkning.
Ska få stelopererat flertalet ligament och har så svårt att föreställa mig hur det kommer att bli sedan.
Trots allt så är jag ändå inte överdrivet ledsen över det.
Är faktiskt bara glad att jag HAR händer som fungerar lite och som förhoppningsvis inte kommer att göra lika skärande vansinnigt ONT hela tiden.

Är faktiskt rätt så glad hela tiden trots värk och trötthet.
Det har skett och sker så otroliga förändringar till det bättre hela tiden i mitt liv sedan jag
...valde att stanna kvar...!

Och här ser ni gänget (fast utan Bark) som gjort så otroligt mycket för mig,
som hjälpt mig i min kamp tillbaka till livet...

Micke: Innehavare av ett Hjärta av guld...fast varmt...!
Johan: Så omtänksam och söt så det finns inte...
Nilla: Varmaste starkaste med änglaröst...
Dan: Finner inga ord som duger...
Bobby: GLÄDJE!
Tomas: Charm och OMTANKE är en oslagbar kombination...
Jannike:

Har lovat mig själv att njuta av livet, för det är nog få förunnat att få en sådan här andra chans ...utan att vara med i någon schlagerfestival dessutom...!
Och njuta ska jag göra!
Blir så många resor som möjligt för att få se och höra Dan och Orkester.
Jag ska umgås med alla mina mysiga ungar (Ja,jag vet att jag egentligen bara har två,men det finns plats för fler i mitt hjärta och Timmy har fått en stor bit av det!) och andra härliga personer.
Jag ska göra allt i min makt för att bli så frisk som möjligt så jag kan få hälsa på min älskade Kattavän!
Ska insupa all skogsluft jag kan och bara vara. (Måste köpa gummistövlar!)
Läsa massor av härliga böcker!
Jupp,så är det!
Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback