Gott...

...med en kopp rött te med "julkryddning".
Faktiskt så både doftar och smakar det som jul!
Så det får helt klart följa med till landet över jul.
Då är jag ju dessutom nyopererad och får inte äta "vanlig" mat överhuvudtaget,
så en kopp med "julkänsla" kan ju vara rätt så trevligt.

Skulle behöva tillbringa en hel del tid vid pysselbordet idag.
Problemet är bara den envist ihållande inflammationen i höfter och rygg.
Har varit helt sängliggande i flera dagar nu, och det verkar inte vilja bli bättre alls - tvärtom!
VARFÖR kan jag inte få tåla antiinflammatoriskt?
Tur jag fått min lilla laptop så jag kan få göra något annat än att läsa.
Inget fel med att läsa, finns ju inget bättre än böcker, men lite drygt blir det efter några dagar...
Har börjat redigera lite av bilderna som dotra mi tog på Dan Hylanders spelning i Hässleholm den 20/11.
Det blev många bilder så det lär ju ta ett tag.

Men jag klagar inte, bara bra att ha något att göra som får en att tänka på något annat än den förbaskade värken hela tiden.

Längtar så oerhört efter nya skivan i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback