Ljus & Mörker

Jupp,det har varit mycket här nu ett tag, men ni vet ju att jag alltid kommer tillbaka så småningom.
Har problem med diverse saker, särskilt min nacke som gör att jag inte kan sitta uppe för långa stunder i taget.
Så, visst att det varit mörkt här ett tag nu,men ljusglimtarna har kännts desto starkare!

image300   På tisdag ska jag till Göteborg och se Australian Pink Floyd show!
       
Världens bästa systerson bjuder mig och Världens bästa syster!
        Någon som fattar hur mycket det här betyder för mig???

image301   Sebastian Bach kommer till Sweden Rock i år!
         *LYCKA*

image302  Ja,kolla bara in vad jag fick i posten av Allra Sötaste
HellaBella :

image303

image304

Jag som fastnade direkt för den FIIIIINA stämpeln och verkligen behövde en FUNGERANDE skalpell!

image306  Fick ett Alla Hjärtans Dag-kort av min GULLUNGE ISAC idag:

image307

Jag är nog värdens lyckligaste mamma.


I övrigt så har jag fått ihop ett kort till Stämpelbodens tävling.
Eller ja,jag tänkte skicka in det men har ångrat mig.
Ska göra ett nytt om jag orkar,för det här är helt enkelt inte jag...

image308

Och f´resten...Ja Katta,jag är svårt beroende av Larson.
Kan man vara annat???image309

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilka fina kort du gjort!! Speciellt det översta!! *me like*
Å vilket dundrans fint kort du fått!!!! herrejisses! DU har en talang i din familj!! =D
Många kramar Petra

Postat av: Jenny

Hej hej
Märkte du att jag ringde idag???
Nej okej men jag tänkte göra det iallafall*L*
Jag ringer så fort det dyker upp en lite lucka..
Kram min lilla plåga

2008-02-15 @ 17:38:50
URL: http://sessannenne.blogg.se/?c=119877891
Postat av: Chruss

Härliga kort och presenter - men kortet från Isac var nog bäst eller hur?
Kram

2008-02-15 @ 21:31:17
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Laila

vilket härligt kort att få av sina barn.
Min son fyller år på Alla hjärtans dag. Jag fick inget kort, men jag kunde passa på att ge honom många pussar. ;-)
Lika bra att korpa så länge jag får....

2008-02-17 @ 22:39:02
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Mikaerica

Interesting. No more comment :)

2010-05-10 @ 08:16:47
URL: http://mikaerica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback