Glow-with-the-flow

Vilken dag!
Förkylning och feber och sånt tjafs har blivit mycket bättre,
men mina öron är riktigt kass!!! Har inflammation i hörselgångar och ytteröron.
Är svullen i halva huvudet och kan knappt äta eller dricka.
Men det har ändå varit en kanondag!
För kolla bara vad jag fick med posten av
Ulrica!!!

image312

Och så fick jag mitt paket jag beställt från Panduro.
Saknas dock en del saker på bilden eftersom jag redan hade hunnit lägga dem på sina platser...

image313

Hm...tro inte att jag gillar glitterlim.Fick hem en hög till idag,och tror jag har de flesta färger nu.
Behöver fler Stickles dock.

image314

Eller som min älskade kusin uttryckte det...Glow-with-the-flow...
Har faktiskt fått ihop ett par kort  med.
Isac ska på två 10års kalas imorgon/idag/lördag.
Det ena av korten hann jag tyvärr klistra in i kuveret innan jag kom på att jag skulle fotat det.

image315

Energin är slut nu.
Återkommer väl igen typ kanske imorgon...

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jag ser glitterskenet ända hit till småland... det glittrar i skyn på kvällarna och nu förstår jag att det måste komma från dig!
Ja jag är också vrålförkyld, är dock ledig idag men ingen skaparlust när man har chansen!!
Kram och hopppas att du blir bättre, Thereisa

Postat av: Lilo

Stackars dig! =( Ont i öronen är absolut inte roligt!!! Hoppas du orkar pyssla och glittra med alla glitterlim ialla fall!! Krya på dig!

2008-02-27 @ 10:40:33
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Milo

Har fastnat här en stund nu, gillar din stil! =) Fick länken av HellaBella! =)
=) Snor med din adress till min scrappingsida, hoppas det är ok. VIll gärna hitta tillbaka!
// Milo

2008-02-28 @ 14:23:46
URL: http://mlilja.net
Postat av: Petra/Paradise

WOW!! Va massa gottigt du fått på posten! sånt förgyller dagen extra mycket när man mår kasst!
Å vilket läckert kort i härliga färger!!
SNyggt!
trevlig helg å krya på dej!
kramar Petra

2008-02-28 @ 23:48:37
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback