Den stora jakten på en Ragdoll ... typ...

Ifall någon undrar ens en liten liten aning,så har jag nu bestämt att jag vill ha en katt till.
Nä, *harkel* det visste jag ju,jag har bestämt att jag ska skaffa en till!
Den här vill jag ska vara lika knäpp som Niclas och Vilse,men den ska helst vara typ Ragdoll och/eller Birma.
Behöver absolut inte vara någon renrasig,men gärna se ut åt det hållet om jag förstår vad jag själv menar då.

image298

Annars så tänker jag fly hemmet för ett litet tag.Dags att betala mina föräldrar en visit!

JUST DET! Ett band till klart för SRF.
Poison.
Jag blev först riktigt glad ,typ WOW,Coooolt band...
körde igång några skivor med dem och insåg att jag aldrig gillat dem ens lite,och kommer aldrig att göra.
Hoppas det blir något bättre att fördriva tiden med den timmen...
Asch,jag går och myser med några Larson en stund innan det blir dags för Hemfärd.
Vi synes.

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅÅ en ragdoll. En sån vill jag oxå ha. Hoppas allt är bra med er. Kramiz

Postat av: Katta & Doriz

Skämta inte; är du också beroende av Larson?!?!?! Finns det en bättre tidning...

Söt pisse! En sån hade gärna fått flytta in här!

2008-02-12 @ 23:18:49
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback