Skol-Loppan…

Det är så vansinnigt galet hur fort tiden går när det gäller vissa saker!
Hur fort barnbarn växer är nog en av de mest vansinniga saker som finns!!!
Min lilla Loppa har börjat i förskoleklass nu!!!
(null)

Jag hinner inte med!!!
Att sedan Smulan är över ett halvår vägrar jag att ens gå med på!!!

Det blir ju inte lättare att "hänga med" i och med att jag träffar dem så sällan…
…så förändringen känns ju så mycket större!
(Tycker det är LITE oförskämt av dem att flytta till ett boende som ligger fyra trappor upp och är utan hiss…
…fast de tycker att jag inte borde bo över en timmes körning från dem - mitt ute i skogen… så det får väl vara lika oförskämt och dumt av oss allihopa!)

På snart återseende… 💜🙃💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback