Effekten av energibyte...

...är ju inget annat än magiskt!

Det är så lätt att SÄGA att man ska omge sig med personer som ger positiv energi
och sortera bort de som drar ner en,
men det kan vara ganska svårt att ta sig bort från de som förgiftat en.
Och ärligt talat... ibland finns det ju de som varit positiva men förändrats utan att man ens märkt det.

För min del går det bra nu.
I princip alla de som förgiftat och påverkat negativt är borta.
Samtidigt har jag plockat upp och fått omge mig med de som ger kraft och glädje.

Men det är egentligen bara en liten parantes.
En liten förklaring för mig själv och min Syster
(Dagboken? Bloggen? Syster? Vem än det nu är jag skriver till... ;) )
om varför det är dags för mig att vara fri.
En påminnelse om att jag nu kan tycka och säga/skriva vad jag vill.
Att min önskan är att detta ska bli en självransakan.
Ett sätt för mig att få förståelse för vem jag faktiskt är.
Vem jag vill vara.
Vem jag kan vara.

Så jag återkommer väldigt snart Syster.
Jag återkommer med lite information till dig om vad jag anser om det här påhittet...
Eller så skriver jag bara och berättar för dig om hur det kändes i mitt vänstra knä i natt.
Det kan vara bra att veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback