Angående julen...

 
...så hade jag i princip bestämt mig för att låtsas som att den inte existerar i år.
Verkligen TOTALIGNORERA!
Tja... förutom julbordet hemma hos pappsen, för det finns INGET som skulle kunna få mig att missa det.
Men här hemma.
Inte en enda julsak hade jag tänkt plocka fram.

Men så läste jag en av mina favoritbloggar i morse...

http://tomtensdotter.se/2014/november/nohate.html#.VFonYO8tDIU

Och det fattar ju vem som helst att jag måste fira jul.
Och inte vilken jul som helst...
...utan THE JUL!

Nämnde för min son igår att jag så gärna skulle vilja åka till SRF nästa år.
Har inte alls brytt mig de två eller tre senaste festivalerna,
men SRF 2015 vill jag gärna till både p.g.a av att det blir sista chansen att se Mötley och så ska ju Quireboys dit.
Nu önskar jag ÄNNU MER att jag hade haft råd att köpa biljett (Det är enda hindret, för nu får man ta en assistent med gratis så jag hade ju klarat det utan problem),
för det hade ju varit bästa tillfället någonsin att få träffa Erica!

Nåja... tillbaks till julplaneringen...

 
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag hoppas verkligen att du kommer iväg till SRF. Nu ska ju även Dan Hylander spela.

OM du kommer iväg så måste vi ses.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback