Samlar... och samlar...

och samlar...
 
Redan diagnosterat och under utredning,
bara för mig och barnen:
 
EDS
Diabetes
Menieres
Ibs
PCO-s
ADHD
Bipolär
Borderline
Autism 
 
 
Och jag undrar ibland varför vardagen känns lite tung att dra sig genom!?!
Så vilken tur att jag troligtvis ska få opererat tarmvred-on-the-way och ta bort gallblåsa,
och att sonen ska få opererat sin tå.
Ja, så blir det ju något annat än "vardag" ett litet tag (eller väldigt länge beräknat på min läkningsförmåga)!                                Nej,men ärligt talat så blir jag ganska arg på mig själv för att jag har haft dåligt självförtroende i alla dessa år.Tror faktiskt att jag klarat mig själv o barnen fasiken så mycket bättre än vad många andra hade gjort!                                 Jag är så oerhört stolt över mina barn. De kämpar ju något helt otroligt trots alla sjukdomar och sorger som drabbar dem.  Så jag kom på att det kanske är på tiden att jag blir stolt över mig själv och mitt kämpande också...                        SJUKT  *fniss* duktig är jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback