Saknar.

Saknar så jag inte hittar ord för det.
Min söta lilla mor. Finaste finaste lilla mamma.
Det har gått en hel EVIGHET sedan den 17 juni nu. Det är faktiskt dags att sluta vara ...borta... nu
 
Saknar min lilla Elsa. Elsa - köttbullsmördare nr 1!
 
Saknar min kosmiska tvilling. Min Kattavän. Min ständiga räddare i nöden.
 
Saknar Dan. Saknar Takla Makan.  (Ja, vet att de FINNS, men antingen är det sjukdomar eller pengabrist (p.g.a sjukdomar) som gör att jag fått ge upp det där med konserter.) Får leva med musik här hemma i älskade Lilla Stugan i skogen.
 
Saknar Skottland. Skottland och känslan av att tillhöra . Att räknas...
 
Saknar.
 
 
Saknar drömlös/smärtfri sömn (fast jag sover ju faktiskt ibland!) .
 
 
Saknar att våga TRO...
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag känner så mycket för dig! Det gör ont att läsa det du skriver, för det känns verkligen så orättvist. Jag önskar att jag kunde ge dig i alla fall några nätter med drömlös djupsömn i 10 timmar. Jag önskar att jag kunde låna ut min kropp till dig i en vecka så att du får vara fri och frisk en stund.

Men jag kan inte. Det går ju faktiskt inte.

Jag är imponerad av dig. För mitt i alla hemska saker du råkat ut för så märks det en sån otrolig vilja, en fantastisk grundinställning, att vilja göra något bra. Göra dagen lite bättre än vad den var från början.

Kramar och all kärlek till dig!

PS: spindelredskapet är fantastiskt. Jag har tipsat mamma om att tipsa pappa om att ge mig ett sånt i julklapp!! Tack!

Svar: Tycker om dig.Bara så du VET!
MiseryWitch

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

<3

2013-10-16 @ 18:56:45
URL: http://tomtensdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback