En riktigt rolig dag...

...med akut tandläkarbesök p.g.a kindtand som var totalt söndertrasad och med inflammation ner i käken.
Riiiktigt kul!

Sedan kom det ett blomsterbud med en gräsligt ful blomma men som iallafall hade en användbar kruka.


Och på tal om krukor, så hade jag ett attans roligt telefonsamtal i kväll.
Det finns mycket konstigt folk här i världen,
och så finns det psykopater...
Men nu har jag fått nog av pudlar som välter vattenflaskor, dotterbakfläsk som puttar ner min favoritljusstake, tandondska, chihuahuamage,kattmatsutspridning och sömnbrist.
Så jag får väl se dotterns favoritfilm som hon bara sett ca 200 gånger (allvarligt då alltså) och själv avgöra om den är bra.

I kvällens inlägg får ni själv avgöra vad som är ironi och vad som är fruktansvärt tungt allvar!
Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback