Har ett hål...

...i min mage.
 
Och jag är trött, har ont och blah blah blah!
Helt galet vilken TRÅKIG person jag är!
Tar en kopp te (i min nya fiiina mugg) och funderar på vad jag ska göra efter dagen sjukhusbesök (plural)...
 
Nix... semla är uppäten för flera dagar sedan!
Baka kanelknäcke? 
Åh, vad jag hoppas att kroppen skulle vilja gå med på det!
Koka chilisylt?
Jaaaa, det behöver jag till knäcket ju! 
 
Trött och tråkig jag: 
 
 
Kan ju ta en kväll i köket tillsammans med liten Elsa!
Liten Elsa som varit så sjuk så sjuk men nu är på benen igen.
Förkylda snorfian fick bo i min säng några dygn (hon orkade inget annat) med korta utflykter till sovrumsfönstret (som behöv putsas nu!) och köttbullsdödning...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback