Mitt liv...

...är något av en tragi/komik (enligt min käre far iallafall!)
Börjar nästan känna mig smått hysterisk över den här situationen...
Har biljett (för tidig present <3 ) till kvällens föreställning på KB, Malmö, med min älskade idol och hjälte Dan Hylander, men vet ärligt talat inte om jag KLARAR AV DET!
Vaknade efter mindre än tre timmars sömn av värk som är så vansinnigt stark och intensiv att jag allvarligt börjar tvivla på om jag kommer att överleva den här fredagen med förståndet i behåll!
Nej... jag VET att där inte finns så mycket till att börja med! Just därför vill jag ju få behålla det lilla där är.
 
Vanligtvis lider jag mest av värk i musklerna, men i natt har varje led i kroppen gått sönder känns det som!
Jag vill inte att mitt liv ska vara så här! 
(om nu någon trodde det av någon obegriplig anledning)
Jag vill verkligen inte att varje minut ska vara uppfylld av SMÄRTA!
 
Kunde jag inte få vara ledig? Bara ikväll...
Bara en liten liten stund...!?!

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Oj. Det låter inte så roligt... Känner med dig. Hoppas att du iaf mår så pass bra att du orkar ta dig iväg till KB ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback