Jag är så attans lycklig...

...för att jag faktiskt har vett att vara tacksam över hur fantastiskt mitt liv är!
Och för att jag har en himskans fin  "Kompis&sånt"!
Trasselsuddan - "Kompis & sånt"
 
Och vet ni vad? Jag är KÄR!
Jag har hittat BÄSTA FREAKIN' bloggen!
 
 
 
www.tomtensdotter.se
 
Har bara hunnit skumma den än så länge,
men Jisses! Den är ju fullkomligt fullpackad av spännande tips och recept som jag MÅSTE prova!
 
Ska skutta ut i köket nu och röja lite, men hoppas på att återkomma här redan i kväll med ett längre inlägg.
För ni VILL väl veta vad som hänt det senaste halvåret när jag lyst med min frånvaro här på bloggen!?!
 
Skickar en hälsning till Fina Martha med önskan om snabb och god bättring...<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback