Efter en smärtsam helg...

...fortsätter jag den här veckan i samma anda.
Har tusen saker att göra - men absolut ingen ork.
Och de få tillfällen som energin räcker till,
tja... då har jag för ont för att kunna göra något.

Fast just idag ska jag göra en rejäl ansträngning.
Ska på möte med habiliteringen, och sedan ska jag göra ett allvarligt försök att PLANERA allt som ska hinnas med de närmsta veckorna.
Puh! Blir helt trött bara av att tänka på det!

Visst. Till en viss gräns hade jag vanligtvis kunnat TVINGA mig själv att "överanstränga" mig,
och sedan ta konsekvenserna av att krascha och vara sängliggande och ha hysteriskt extramycket värk efteråt.
Men jag har långt ifrån läkt sedan operationen i oktober. Såret har gått upp igen, och allting är inflammerat och blir MYCKET värre så fort jag gör något annat än VILAR!
Så det finns inte några som helst extraresurser att ta till den här gången.
Och listan över vad som behöver fixas blir längre...
och längre...
och längre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback