Blev väldigt ledsen...

...när jag upptäckte att jag är väldigt ledsen.
Fast jag är glad. Lycklig.
Men har förlorat mitt glitter...
Visst. Jag vet att all värk och alla sjukdomar är största boven.
Men också att jag trillat in i ett beteende som drar ner mej.
Har försökt anpassa mej efter hur jag tror andra tycker jag ska vara och göra.
Tycker inte om det alls...
...att det är så lätt för mej att halka in i mitt gamla självdestruktiva jag.
Näe. Jag ska vara JAG. Så jag kan glittra igen.
Och om vissa personer tycker att jag inte passar in i deras liv när jag är jag och lever efter mina principer - tja - då är det väl så det får vara då !?!
Jag MÅSTE sluta "ta bort mej själv" i rädsla för att vara FEL för andra!!!

Bara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback