Råkade...

...ja, jag bara RÅKADE göra lite mer än planerat...som vanligt.
Men idag gör det inget, för jag LYCKADES -jupp, ni läste rätt- jag LYCKADES med allt jag gjorde!
Jag som brukar vara totalt hopplös på att baka!
Det blir bilder lite senare, har inte hunnit krångla med kameran än.
Idag gjorde jag:

* Dubbel omgång Brownies, med bitar av vit choklad och valnötter i.
* Choklat-Chip-Cookies.
* Rulltårta med lite choklad, med smörkräm.
* Fyra pepparkaksbröd.
* Mintglass. (Ok, det var för att första marängförsöket misslyckades, så jag använde smeten till att göra glass.)
* Violmaränger.

Det negativa idag förutom galen vansinnig idiotvärk i rygg och ansikte/öra/käke,
är att ett kärl i höger långfinger verkar ha brustit. Plötsligt gjorde det väldigt ont, och sedan blev jag helt blå/lila och svullen på fingret och kärlet syns väldigt tydligt. Jaja, det lustiga var att jag så sent som igår sa till en granne att det är konstigt att jag aldrig haft något kärl som plötsligt gått sönder, för det är ju annars rätt vanligt när man har EDS.

Nu ska jag göra ett allvarligt försök att ta mej till sängen.
Misstänker att jag får ropa på hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback