Börjar undra ...

...om det egentligen är någon som läser här?
Inte för att det spelar mej någon jättestor roll, men det vore kul att veta.
Jag lär ju fortsätta skriva även om det bara är den där plågan/pesten/pinan (att jag ALDRIG minns vilket!?!) som läser.
Så HAND UPP den som vågar erkänna!

Har bestämt mej för att börja öva upp mitt skrivande igen.
Helt för min egen skull.
Ska till Skottland (JAAA!!! FATTA ATT DET ÄNTLIGEN SKA HÄNDA!?!) på pilgrimsvandring i sommar,
och då tänker jag passa på att dra med mej block och penna.
Stooora planer med andra ord.

Sedan är det konfirmation också som gäller i år.
Det känns som ett ofantligt bra år det här!

Varför jag skrivit hur mycket som helst och inte nämnt Dan Hylander?
Ja, det kan man ju fråga sej.
Var uppe i Karlshamn i fredags för att se Dan och Orkester och det var något av det mest otroliga jag varit med om.
Känslan när de spelade "Vargtimme" var något så otrolig att jag inte hittar ord för det!

Många tankar och känslor som rördes runt den kvällen,
och jag har fortfarande inte fått ordning på dem.

Hade dessutom många timmars underbart prat med finaste Berit!
Tja, en sanlös helg helt enkelt.
Här är några glimtar...

Jag med Svante Karlsson och Berit...



Johan Hängsel och den galna stalkern...


Allra bästa Herr Bark...


Bobby Djordjevic och någon typ som terroriserade honom hela kvällen...



Helt galet bra var det, det bästa jag upplevt med Dan...


*LYCKA*


Den finaste jag vet!



...och på lördag är det dags igen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fast jag titter in här ibland ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback