Varning...

...för gnäll!

För nu är jag grymt irriterad på min kropp.
Har fått ont i vänster höftled. Typ jätteont.
Och megajätteont i vänster njure.
Massor av var och blod igen (jag varnade!) så urinvägsinfektion är väl ett faktum.
VILL INTE ta peniillin nu ju.
Vill inte riskera att göda ESBL-bakterierna nu innan operationen.
Isch, vad jag är trött på att må dåligt, det tar liksom aldrig slut.
(Nej, vad trodde jag? Tsss!)


Eftersom det här ett gnällinlägg så passar jag på att beklaga mej över lite till.
Min vänstra (börjar ana ett mönster här va?) tumme, som nu inte går att få i rätt läge längre, gör ONT.
Panikont ibland, och fungerar inte alls då.

Det känns som att mina fötter är ständigt nedstuckna i kokande vatten. Svullna, röda och värkande så det är inte jätteroligt att stå upp kan jag tala om!
Nog faktiskt det som är största orsaken till mina sömnproblem för tillfället.

Magen vill jag inte ens prata om. Eller skriva...

Den "vanliga" värken i hela kroppen är väl någorlunda hanterbar för tillfället.
Se där, något positivt iallafall!

Just det! Skulle behöva ta mej till öronkliniken.
Har fått hörselgångsinflammation - igen!
Men på höger sida... så örat bryter trenden.


Nu orkar jag inte gnälla mer.
Min rygg gör för ont så jag har svårt att sitta.

En kopp te med ingefära och citron på det?
ok.

Kommentarer
Postat av: katarina

Det är ett mysterium för mig att du orkar. Jag tycker verkligen så synd om dig. Att livet får vara så här orättvist!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback