Tungt...

...just nu.
Har varit/är rejält dålig med kraftiga blödningar från tarmarna.
(Spännande läsning här va? Hade jag varit bättre på att skriva så hade ni kunnat kalla mej Stephen King.)
Börjar bli lite bättre iallafall.
Så nu vet ni varför jag är lite...låg...för tillfället.

Begravning på fredag.

Allt kraschar och krånglar här hemma.
Datorer, cd-spelare, internet, telefon, mobil, elrullstol och Elsa.

Asch. Ska sluta gnälla nu.
Nu vet ni iallafall varför jag fungerar i slow motion...knappt.

Psst...för er som har försökt eller vill nå mej på mobilen:
Mitt vanliga nummer har inte fungerat den senaste veckan, och lär inte göra de närmsta veckorna heller.
Har ett tillfälligt nummer (som sedan kommer att fungera som "hemmets mobil"), och om ni vill ha det så maila mej för böveln!
Har dessutom tyvärr förlorat de flesta av era siffror...
...sa ju att det mesta krånglar här!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag har sagt det förr - du är stark!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback