Mår lite bättre nu...

Hade ju tydligen råkat få lite brist på diverse vitaminer och mineraler, men efter bara två dagars intag av en hel hög av nya mediciner och tillskott så börjar jag redan må bättre.
Dessutom shoppade jag och sonen loss rejält på frukt och grönsaksavdelningen idag så lite ny energi ska jag väl kunna få upp nu.
Kan vara bra inför operationen kan man ju tänka...

Kom minsann ihåg att köpa godis åt kattmynteberoende Trollkatten...


Om ni undrar varför jag står på tå så kan jag berätta att det är för att mina hälben liksom glider åt sidan när jag trampar ner hälarna, vilket resulterar i att mjukdelarna i hälarna belastas för hårt och just nu är det väldigt illa eftersom jag varit ganska aktiv (enligt mina mått då...) den senaste tiden. Alltså står jag på tå så mycket jag kan för att det gör förbaskat *svordoms* ont att trampa ner hela foten.
Fast ni undrade ju inte...
...så ni kunde ju ha låtit bli att läsa stycket här över.

Ska bespara er från mer fjant från mej ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback