Kom just på...

...varför min dotter inte kan ljuga.
Hon är helt genomskinlig.
Man ser liksom genom henne...



FÖRSTÅR ni nu varför jag behöver hjälp och tips om hur man fotograferar mat??

När jag ändå är igång med lite dåliga bilder så passar jag väl på att visa några ett av de senaste pysselalsterna.
Har nästan inte gjort något alls det senaste året,
och det lilla jag gjort har jag glömt att fotografera. Bra va?

Ljus och ask som hamnade i Dans ägo.

Jodå, det har varit ett händelsefyllt år. Minst sagt.
Svårast var att mista min Katta.
Min fina kosmiska tvilling.
Det är för evigt ett stort smärtsamt hål i mej av saknad nu.
Älskade Katta,
det enda jag tröstar mej med är att du slipper ha ont mer!
Och finaste Dorizdockan med matte Anja hjälper mej genom den svåraste sorgen!



Doriz och Katta.

Jag hade ju en rätt så tuff start på året med några veckors sjukhusvistelse efter den akuta tarmoperationen p.g.a en "misslyckad" gastric bypass.
Svårast har varit att mina bukmuskler trasades sönder så förfärligt och fortfarande inte läkt ihop ordentligt.
Idag fick jag besked om att jag får bukplastik (många kilo hud som ska bort) och att de ska göra ett försök att laga bukmusklerna.
Hoppas, på läkarens inrådan, dock inte alltför mycket på att de ska lyckas med musklerna.
Och så är det en mycket lång och svår återhämtning jag får vara beredd på.
Men jädrans vad jag kommer att vara glad när det är över!
Har gått ner 50 kilo nu, och så försvinner det ju några till snart.
Ni anar inte vad skönt det känns att slippa bära på alla de kilona!
Det spelar liksom mindre roll att värken i hela kroppen blivit tusen gånger värre, för det är så mycket lättare att ORKA nu!

Har bestämt mej för att flytta upp till Höör/Höörstrakterna igen, men väljer nu att vänta lite med att leta bostad aktivt tills jag känner att jag återhämtat mej tillräckligt efter operationen.

Näe...
Nu ska jag dricka kvällens sista kopp te.
Det var roligt att du kikade förbi!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är så otroligt stark och fortsätter imponera på mig.

Postat av: Anja Egertz

Åh där kom tårarna ..... <3 Katta <3 så saknad !

Det är tur vi har DorizDockan <3<



Du är en kämpe du att du orkar så mycket trots din sjukdom ! Puss på dig !



/Anja och Doriz

2012-02-07 @ 17:24:51
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/spike

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback