Drabbades akut...

...av känslan att vara lite osynlig.
Det är nog fasiken något jag behöver arbeta med.

Eftersom jag igår äntligen tog tag i städningen av pysselhörnan, och fick plockat undan alla julsaker,
( tyckte jag verkligen ett tag där att jag hade för få stämplar med julmotiv? )
så kom jag faktiskt igång med lite kreativitet!
Det som verkligen kickade igång mej var dock det här inspirerande inlägget i en av mina favoritbloggar sedan flera år tillbaka:
http://himmelochord.se/2012/01/16/ursakta-franskan/

Ja, efter städningen (inte klokt vad roligt det är egentligen!) så började jag knåpa på en present/te-påse.
Eftersom det var första försöket och jag själv ritade mall efter bilder av påsar jag sett på ett pysseltjosanforum,
tja, så blev det lite fel med placering av hålen till förslutningen.
Så det ska jag jobba vidare med idag, för det var riktigt roligt att fixa med det där.

Påse till violte minsann...


Ja, så det får bli en runda vid pysselbordet idag med.
Tänkte bara tala om det så ni vet var ni ska leta om ni blir av med mej...
...om ni inte ser mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback