Ber ICKE om ursäkt...

...för att jag inte bloggat på ett tag.
Ser ofta de som gör det vilket för mej är totalt obegripligt.
Men det är jag det.

Har helt enkelt mått dåligt ett tag.
Värken är svår och jag har svårt att hitta lust och motivation att göra något annat än att försöka kämpa mej till så mycket sömn som möjligt när jag befinner mej i mina "värksvackor".
Blir inte lättare av att jag har en tendens att grubbla och fastna i för mycket när jag ransakar mej själv och hittar saker som behöver förändras.
Brottas just nu med det faktum att jag (och min omgivning) lider av mitt alltför stora kontrollbehov,
och hur jag ska göra för att komma i balans med det.
Mest av allt grubblar jag dock över min ensamhet som jag känner blir ett större problem för varje dag som går.
Försöker fokusera på att hitta lösningar, och inte fastna i själva grubblandet men det är svårt ibland.

Just nu ska jag ryck upp mej ur sängen trots att kroppen absolut inte vill...
...fixa lite kvällsmat och sedan ta ett långt bad medan jag planerar mina planeringslistor.

Återkommer förhoppningsvis senare ikväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback