Bubblar över...

...av all pysselinspiration nu för tiden!
Helt otroligt känns det, för det var verkligen en hel evighet sedan jag kände det så här.
Tyvärr vill inte min kropp alls att jag ska få ur mej något av all den bubblande kreativiteten,
och eftersom jag ignorerade hur den skrek åt mej att sluta härom dagen...
... tja, så straffade det sej genom att jag blev sängliggande några dygn i stället.
Tycker att jag skulle kunna få sitta i min pysselhörna utan att behöva bli sjuk av det - men icke då!
Här är iallafall ett par saker jag knåpat med:

Kort och bokmärke till min vän Maria.





Tavla och kort (som jag svepte ihop "i-sista-minuten") till Svante.






Nu håller jag på med en tavla åt mej själv. Helt otroligt va!?!
Har varit skrämmande dålig på att göra saker åt mej själv, så tyckte det var på tiden.
Nu blir det en tavla med ...KATTER!
Inspirerad av ett av mina egna kort:



Återkommer med ett matinlägg senare...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men wow vad du är duktig! Superfina!

Postat av: Linda

Hej! Jättetack för din kommentar hos mig. Kul med nya läsare som ger sig tillkänna. :)

Nu har jag kikat runt lite här hos dig och oj vilka fina grejer du gör. Nu åker du in på min bloglovin-lista för detta vill jag inte missa mer av.

Ha en fin fortsatt vecka, ta hand om dig.

Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback