Ångesthantering på morgonkvisten...

Idag mjukstartade jag dagen med ett möte.
I början av februari skickade min psykolog på habiliteringen en akutremiss till psyktjosanvården eftersom hon misstänkte att jag drabbats av posttraumatisk stress efter min sjukhusvistelse.
(Börjar fundera på om jag inte ska ta och skriva ner allt som hände...kan man lägga ut det här?)
IDAG fick jag träffa någon därifrån för att få hjälp med bl.a hur jag ska "hantera" min sömnskräck.
Det gick väl snabbt med akutremiss och så va ?!
Har också ringt och fått tid till min älskade Farbror Doktorn, för nu måste jag få hjälp med painkillers.
Jupp, så skoj började min dag.
Fortsättning följer väl...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh din stackare! DU är en riktig kämpe!!



Tack snälla söta ;) Adressen stämmer, men HM sköt upp leveransen i två månader. Surt! Men den som väntar på något gott... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback