Trassel i hallen och Troll i köket...

Jodå.
Jag bestämde mig för att ta några bilder, och då tyckte linslusdjuren här hemma genast att det var hur skoj som helst och krävde att vara med på bild!
Så här är de...

Dobby och Niclas


Niclas (och Troll)


Troll
- visar mitt nya golv i köket.


Trassel
- visar hallgolvet.



Inte riktigt klar med hallen så jag visar bara den hörnan som är klar.
Nä,just det! Ska skaffa nytt skoställ ju.
nästan klart var det där.


I köket är det nog bara nya stolar,ny duk och lite smått kvar att fixa.
Kommer nog på mer efter hand.


Tycker så mycket om lampan!
"Fixade" till den där det saknades av metalldekorationerna,
 och längst ner har jag hängt en berlock i form av en tekanna.


Servetthållaren blev perfekt som cdställ till favoritplattorna som spelas flitigast just nu.


Mina fiiina burkar jag köpte i Ullared förra veckan.


Jaaa,jag dricker en del te.
(Då skulle ni se i skåpet!Har inte riktigt löst teförvaringsfrågan än.)


Alltid bra med en dörrstopp!
Särskilt sedan Troll som liten fastnade med benet i dörren när han lekte.


Nästa månad ska jag fixa badrummet och vardagsrummet,
ska bli kul för jag har sju bokhyllor att måla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fin lägenheten blivit, tror bestämt jag måste komma och hälsa på nästa vecka, samtidigt så måste jag knycka burken med "dream" på för jag har en vattenkanna med exakt den färgen och texten!

Postat av: Gunvor

Å så fint!



Kram, Gunvor

2011-04-05 @ 17:35:57
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback