...vid liv!

Nya tider...nya tag.
En helt ny värld har öppnat sig för mig.
Tänk vad mycket jag missat i mitt självupptagna då...!

Sådant som jag aldrig i min vildaste fantasi (...och tro mig,den är VILD!) kunnat hoppats på skulle hända,
har hänt!
Nya människor berikar mitt liv,
och jag är LYCKLIG!

Det har varit och är svårt med en kropp som inte alls vill vara frisk,
och det var nära att jag helt tog slut.
Men tänk...jag hittade en styrka jag inte trott mig ha.
Visst finns det stunder än då jag känner mig alldeles ensam och övergiven,
men vet ändå att det inte längre är så.
Har vänner som jag vet bär med mig i sitt hjärta liksom de alltid finns hos mig.
Hjärtat rymmer världen!

Har hittat mina ord!


Tack Dan, att jag fått låna dina...
...det hjälpte mig att leta mina egna och finna styrkan i mig själv!


...och Jannike, som gav mig kraften åter när den helt tagit slut.
Hur ska jag någonsin kunna tacka dig nog!?!


Det händer en hel del i mitt liv nu, och jag hänger inte alltid riktigt med.
Ska försöka så gott det går och inte heller glömma vikten av att öppna ventilerna genom att skriva när huvudet och hjärtat blir för fullt.

Jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback