Rosa hörnor och en kompis eller tre...

NU kommer de utlovade bilderna.
Det blev bara lite mindre än 1 ½ timmes sömn i natt så risken finns att det blir lite
...förvirrat
                            ...kanske?

Här den sötisen som ombluddiblerade om, städade och fotograferade.


Ser ni? *studsar av glädje*
Nu kan jag sitta i hörnan,och nå allt!
Blev perfekt med "grodan" bredvid mig,använder den rätt flitigt nu ju.
Och nu kommer man att få plats att sitta två och pyssla! *GLAD*


Bara att inse att jag verkligen BEHÖVER fler pysselsaker!


...men kanske inte just blommor.


Kanske ska bli färdig att måla någongång?


Målarvagnen. ...dock utan min ask med akvarellpennor som bara försvunnit!


Mer *BLING* behövs verkligen!
Det tar ju slut så fort!


Mina fina rosa saker...och där ser man var jag tillbringar mina dagar också...
nu med fin utsikt över min pysselhörna.


Ser ni...så nära till ALLT! *Lycka*


Mr Pözzel.


Mr Pözzel vakar över mina fina rosa saker!


Dobby den tönten ville också vara med!


Spelar väl ingen roll att den inte fungerar?Den är ju roooosa!


Mina älskade favoritböcker!


Favorittavlan! Fick den av mor & far för att jag alltid tyckt så mycket om den!
Deras bröllopspresent en gång i tiden...länge sedan nu!


Det BÄSTA i nya hörnan!


Ser ni!?! Jag HAR en kompis!!!


Sötaste Niclas ville också vara med.



Jo,så är det.
Trivs bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback