*Magi...*

Tänkte berätta om "Världens bästa fredagkväll",
men har fortfarande svårt att hitta rätt ord för att beskriva den fullkomligt sanslösa upplevelsen!
Vill bara dela med mig med några bilder av de vackraste människor jag mött...
Hade dock oturen att kamerabatterierna dog i början av kvällen,
men det var också det enda jag hade otur med!
Lyckades få ett par bilder.




Hade med hjälp av Johan (Coolaste trummisen!) fått veta vilka favoritord Dan,Orkester och Micke har.
Knåpade ihop vars en tavla till dem och fick komma in "backstage" innan spelningen för att lämna över tavlorna.
Seriöst! Vilka grymt underbara personer de är hela gänget!
Hoppas (och tror) att de gillade tavlorna.
Bilder på överlämnandet kommer i ett senare inlägg.
Det här var iallafall vad de fick:

Till Dan. (Sång,gitarr,Hjälte)


Till Bobby. (Bas)


Till Tomas. (Keyboard)


Till Johan. (Trummor)


Till Janne. (Gitarr,sång)


Till Nilla. (Gitarr,sång)


Till Jannike. (Fiol,munspel,sång)


Till Micke. (Manager,Vän!)


Och spelningen...!!!
Allvarligt talat så förstår jag inte HUR man kan toppa en spelning som är BÄST!?!
De gör det varje gång,men DEN HÄR kommer att vara totalt OMÖJLIG att toppa!

(Inte blev det sämre för min del att Dan innan de spelar HÖST nämner mig som väldigt speciell gäst!)
Och Bobbys solo i just HÖST är det bästa solot -alla kategorier- jag någonsin hört.
Så jag fortfarande känner vibrationerna efter det i hjärtat.

Dan och Bobby.


Vackra Nilla sjöng helt ofantligt bra! (Som vanligt.)


Johan... (Tack igen för hjälpen med orden!)


Fantastiska Tomas ...och Stefan...kunde ju bara inte motstå att ta en sådan bild!


Dan och Janne. (Tack för skivan!)


Jannike,snyggast på stället!


Jo,så är det! Kommer att dröja länge innan jag landar efter den här kvällens magiska upplevelser.
Nu ska jag planera min sommar...
...jupp! Det lär bli fler spelningar med Dan och Orkester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback