Inte farligt!!!

Ni behöver inte bli rädda,
fast jag vet att det kan kännas lite läskigt nu när jag bloggar två dagar på raken!
Vill bara tala om att jag är glad idag!
Har världens bästa bror/kusin/kusin/assistent*!!!
Bara så ni vet!

Har haft en kanondag.
Var hos frissan och blev korthårig.
Och sen hittade min käre son lösningen till ett problem som bekymrat mig mycket nu inför Sweden Rock.
Är ju allegisk mot den där pestiga saken kallad sol...
och tanken på en solig festival är ju inte särskilt upplyftande.
Hade tänkt köpa en sån där ful keps (finns ärligt talat inget snyggt med keps enligt mig!) för att inte förstöra ansikte och hårbotten totalt.
Men då hittade Isac en sån här på Gina Tricot.

Tantig, precis som jag!
Och svart, precis som allt annat jag har på mig.
Och bäst av allt, den kommer att rädda ansiktet på mig!
*GLAD*



*) Fråga gärna om ni undrar,men det är just som det står. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback