Jag gjorde en tavla...eller tre...

Har haft en underbar helg trots pestiga idiotvärken p.g.a inflamationen.
Var med allra sötaste mor och far på 60årsfest igår.
Typiskt nog glömde jag ta med kamera men ni får helt enkelt tro mig utan bildbevis.
Lyckades ta mig upp ur sängen strax innan vi skulle iväg, och "snickrade" ihop en present åt festens huvudperson.
Det blev tre tavlor och ett ljus,
och det är faktiskt de första canvasalster jag någonsin gjort.
Blev väldigt nöjd,och de var jätteroliga att göra så det är definitivt något jag kommer att försöka mig på igen.
Så här blev resultatet,fotograferat med min riktigt dåliga mobilkamera:







 

Nopp,nu har jag annat att göra.
Återkommer senare... (vilket jag inte förstår varför jag skriver,eftersom det enligt statistiken över besökare bara är jag själv som besöker min blogg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback