Förstår inte...

...varför jag inte kan sova!?!
Bestämmer mig varje kväll,trött som en gnu, för att det ska bli tidig släckning och ordentlig sömn.
Men icke då! Somnar inte förrän vid 4 - 5 tiden,och vaknar igen vid 7.
HALLÅ! Jag BEHÖVER faktiskt min sömn nu!
Skulle väl egentligen kunnat somna redan vid 21-tiden,men det verkar som att den gamla bekanta sömnskräcken slagit till ordentligt igen.
Förstår ju visserligen att det är värken, medicinerna och ångest inför operationen i en enda härlig röra som ställer till det för mig.
Fast jag blir så arg på mig själv att jag låter det styra.Jag kunde ju släcka tidigt även om jag inte somnar på flera timmar,för det hade iallafall ökat sömntiden en hel del. Ligger istället och kämpar emot och spelar på datorn bara för att INTE somna...och hur korkat är inte det då!?!
Nu måste det helt enkelt vara slut på sådana dumheter!
Ska åka hem till mina föräldrar ikväll,för tidigt i morgon bär det av till Kalmar första rundan för inskrivning inför måndag och det blir ju närmare för mig och bästa R som jobbar att utgå därifrån.
SKULLE ju kunna hinna med lite vildsvinsjakt på kvällen/natten...
Asch,det är kanske inte så bra med inflammationerna att sitta där ute så R får väl ta onsdagspasset...*fniss*
(Så får jag ta lördagspasset!)
                                                  
                                            (Jupp,akta dig R,man vet aldrig vad som lurar ute i skogen...)


Hrm,lite mycket svammel idag. Hann drömma om SILL den lilla stund jag sov så jag skulle kanske göra ett ärligt försök att sova lite till istället för att bubbla här...?
Kanske en kopp kamomillte först medan jag väntar på att värktabletterna ska börja fungera lite.
Så G'natt en liten skvätt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback