Come back ...del 1...

Har köpt ny dator (liiiten söt laptop) eftersom det andra spöket dödde ihjäl,
så nu tänkte jag att det kunde vara dags att köra igång bloggen igen.
Ska försöka lägga in bilder senare. Har ju inte photoshop längre och dum som jag är när det gäller datatrams,så vet jag inte hur jag ska redigera bilder längre.
Annars har det väl hänt en hel del här.
Det har varit besök hos kirurg i Kalmar.
Vildsvinsjakt i Bungalowen.
Massor av julpyssel i pysselhörnan.
Danmarksbesök med fadern...(i Danmark faktiskt!)
Magisk Dan Hylander upplevelse i Hässleholm.
Ännu mera julpyssel i pysselhörnan.
...och så en hel del sängliggande p.g.a höfter och rygg som inte vill ge med sig alls.

Återkommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback