Trollskt

Alltså...ibland undrar jag om folk vet vilka underbara katter jag har!!!?!!!
Söta systerfån Erik var och tog lite bilder på mina sötisar:

Troll,nu hela 5 månader.
(Han kommer att bli stor den katten!)
Gillar särskilt laserögonen,kolla golvet.


Och hans sjukt gosiga tassar...



Och så min allra sötaste Niclas,hela 8 år nu.
Världens bästa mamma, (jepp,du läste rätt!)
Finns inget annat än en mamma som kan ta hand om småttingar så väl som Niclas gör med småkillarna här hemma!Han tvättar,uppfostrar och leker med dem.
GulleNicke!


Visst har jag fina katter!

Kommentarer
Postat av: Hella

dom är helt underbara :D

Postat av: Milo

Ooooh!!! Så söta! Älskar verkligen katter! Men, är Troll en skepparkatt? Tänker på hans extra tumme?



Kram Milo

2009-10-10 @ 13:01:06
Postat av: Rimna

Men förlåt, förlåt, förlåt!!!



Hur kunde jag glömma, trodde jag hade tackat dig men jag kan inte mer än be om ursäkt för mitt dåliga uppförande...



Tack snälla du för den fina KAOS awarden och knapparna!!!! Blev verkligen rörd av dina ord. Kortet står på en hylla ovanför pysselbordet så jag påminns av dig varje dag.



Kram

2009-10-11 @ 20:57:13
URL: http://www.rimna.blogspot.com/
Postat av: Denice

Amen, Dobby då?

Han är också en katt härhemma!

2009-10-11 @ 23:15:28
Postat av: Ditt systerfån...

Diggar Trolls tass :)

2009-10-12 @ 18:02:19
Postat av: Katta & Doriz

WOW vilken tass! Den måste va extra go att pussa på... Fan vilken tass-fetisch jag har....

2009-10-12 @ 20:00:28
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback