25 LOs, 3 kort och 2 tändsticksaskar!

Ok,nu har jag "glömt" uppdatera här igen.
Jag tänker faktiskt på det varje dag, och det är väl tanken som räknas?
Har desto mer att visa idag.
Först ett par kort och en tändsticksask:

Till min systerson


Till moster/faster:


Till systerdotter:


Och vet ni vad...jag (JAG!?!) har scrappat två (2) album!!!
16x16cm (tror jag) och jag är själv helt förvånad!
Det första är på djur som bor/har bott hos mina föräldrar.
Det roliga här är att de två första sidorna faktiskt är det första jag någonsin provat på med scrapbooking.
Beställde lite startsaker från Slöjddetaljer för evigheter sedan,gjorde några sidor och fastnade sedan för kortmakeriet istället.Nu hittade jag lite nya foton och bestämde mig för att göra klart albumet.
...och kan nog själv konstatera att jag utvecklats en del!
Om några foton ser konstiga ut så beror det på att jag skrivit ut på vanligt papper och sedan laminerat.
Proffsigt va!?!
Såg att jag faktiskt råka fastna på en av bilderna...



















Dotras farmor fyllde 65 och jag fixade ihop en liten korg med ljus,tändsticksaskar,kort och ett album med bl.a. bilder från deras underbara trädgård.
Kul att göra sådant jag inte brukar.








































*Puh* Inte dåligt va!?!

Just nu håller jag på att försöka bestämma mig för om jag ska vara med i årets stämpelstafett eller inte.
Svårt.
Nu drar jag till Ullared,återkommer förhoppningsvis snart igen!

Kommentarer
Postat av: Hella

WOOOW!! jag är imponerad! Du ser, bara man börjat scrappa så kommer det av sig själv ;) dessutom är det ju precis som att göra kort, fast man tar ett foto ist ;)



Sen är jag kär i det vit/beiga kortet!!!

Postat av: Laila

Jösses vad du har jobbat på! :-o

KAn du dela med dig lite av inspirationen?



Älskar ju dina "svarta" kort. Men du gör så mycket annat fint också.

Dessutom damen... Scrappa mer! :-D

2009-10-07 @ 11:39:58
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Matilda .

Jätte fin blogg (:

2009-10-07 @ 12:08:58
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

cool blogg :)

Postat av: Nads

Girlfriend: Dagboken är knallrosa och finnes på Ica och nåt annat ställe. Förra årets var finare tror jag.. köpte jag på Malmborgs Mobilia. Men vad fan gör man inte. Jag vill inte ha rosa men det blir liksom lite anti att ha också så alltid en samtalsstartare för mig och den som känner mig. Men har DU en rosa filo?? Men duh.. allt för välgörenhetens skull, you moron. Typ. Om du ska har filofaxen så skynda dig. Höll på att missa förra året då den tar slut i ett huj. Vad nu än det betyder. Jag har en trist känsla att jag kommer missa årets..

2009-10-08 @ 00:51:29
URL: http://folkarnotter.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Skithäftigt album det där med djuren!

2009-10-12 @ 20:01:45
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback