HA!!!

Jag hänger mig fortfarande kvar i livet!
Har varit...eh...inte så....eh...bra....kan man väl säga.
Men tänka sig!
Min söta farbror doktorn gav sig inte förrän han hittade piller till mig,
piller där enda biverkningen är att jag blir TRÖTT!
Smällar jag kan ta!
Mer om min samling av diagnoser (har ju en ny nu!)
och diverse krämpor i ett senare inlägg.

JAG HAR PYSSLAT!!!
Jo,det är faktiskt sant!
Men... min scanner har inte varit installerad sedan "Den Stora Data OminstallationsTiden".
Idag lyckades jag dock till slut få allt fixat.
Tyvärr så har jag ju inga bilder på alla de kort och bokmärken jag hunnit skicka/lämna innan.

Har två halvdåliga mobilbilder på korten min läkare och "tjejerna på lab" fick i veckan:





Och så ett till en KOmpis som fyller år idag:



Med tillhörande bokmärke:



Nix.dags för lite påskfirande.
Ses här i början på nästa vecka,
och finns jag inte här så lär ni hitta mig på min farm i Facebook!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Söster

Jag VILL HA bokmärke med ÄGG-stämpel!

PLEASE!!!

VILL, VILL, VILL....!!!!

2009-04-11 @ 11:42:00
Postat av: gittan

vad roliga kort du gör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback