Award,kort och ,eh,ja sen var det nog inte mer...

Först av allt...
...har väl sällan blivit så glad som när jag hittade det här hos en av mina idoler (vet inte hur jag annars skulle kunna beskriva  henne)...
Tack
Gunvor, du anar inte vad det betyder!



 Här är reglerna/Et voici les règles:

1. Vinnaren får lägga ut loggon i sin blogg/. Le gagnant peut mettre le logo sur son blog.
2. Länka till den person son du fått awarden av/ Lien de la personne que vous avez reçu votre récompense.
3. Utse minst 5 andra bloggar/. Proposez la candidature d'au moins 5 autres blogs.
4. Innan du listar dina kandidater ange varför du valt ut dem/. Avant la liste des candidats donner une brève raison pour laquelle vous les choisissez
5. Länka till de utsedda bloggarna/ Mettre des liens de ces blogs sur le votre.
6. Lämna ett meddelande i de bloggar  du valt/ Laissez un message sur les blogs que vous avez nommés.

Och de som får awarden av mig är:  (Den här delen var ju minst sagt svår...att bara välja fem!)

laila:
  Ååååh,ja hennes fantastiska kort måste ni ju se!
Marie: Oj,oj,oj.Här tankar jag inspiration! Makalöst!
Biggan: Skojar du!?! Blir ständigt förstummad! (Ett av hennes kort är liftat i detta inlägg)
Hattifnattan: AMAZING! (Även hennes kort liftat här)
Marie/Lily: Tja,hur hittar man ord som rättvist beskriver den här ofattbara talangen?Kolla själv...

                                                                                                     *******

Hittade bild på ett av alla bröllopskort jag gjorde i somras.
Och sen så har jag faktiskt lyckats knåpa ihop lite till trots allt annat som pågår i pysselhörnan,
(ni ska snart få se bilder.)

Först ut är iallafall bröllopskortet som var ett beställningsjobb från grannen.



Ett snabbt kort ,(liftat av Biggan.)



Beställningskort.
Ett ständigt återkommande upplägg helt enkelt för att det är så kul att använda.
(Tror att det är liftat av Hattifnattan)



Beställning...(liftat av Hattifnattan)



Var ju tvungen att testa en av mina nya stämplar,
visst är han perfekt på tändsticksaskar!?!



Är supernöjd med det här kortet (hur ofta händer det!?!),
och så doftar det JUL!!!


Nu ska jag susa in i duschen,ska ju upp och hälsa på allra gulligaste mor och far idag!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbart fina kort!



Kram, Gunvor

(som rodnar)

Postat av: sari

ååh vad många vackra kort du har!! underbar blogg meed en massa inspiration!! Återkommer gärna ofta!

2008-09-27 @ 23:24:33
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Hattifnatt

Men GULLE-du, nu gjorde du mig jätteglad! Tack!

Och det känns verkligen hur skoj som helst att du inspirerats av mina alster - du som gör så ruskigt snygga saker! Kram på dig och tack igen!



PS. Det verkar bli en stämpelstafett i år igen, ska du haka på? Jag är väldans sugen! :)

2008-09-28 @ 15:34:32
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Katta

Ibland är världen liten: kollade dina länkar för awards. Gissa vem vi har gemensamt???? Jo Marie! Hon har ju en hund vid namn Calle, vqars blogg jag följer slaviskt! Snacka om kul!!!

2008-10-06 @ 18:28:10
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: SannaF

Urhärliga julkort!!!

2008-10-07 @ 22:29:15
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: sari

oj vad många många vackra kort du har gjort!

2009-02-01 @ 22:26:55
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback