Utmaningar...

Fick en utmaning i Petras blogg,och då kom jag på att jag ju glömt att göra den utmaning jag fick av Katta för typ evigheter sedan!
Så här kommer båda två!

Kattas utmaning:

5 saker i min frys

 Wokgrönsaker,köttgryta,majs,ärtor och is.

5 saker i min väska

Pengar,nässpray,en tandpetare och sen var det tomt!

5 saker i min garderob

Svarta byxor,svarta kjolar,rosa flanellpyjamasbyxor,t-shirts och ett par GULA byxor.

5 saker i min bil
Asch,jag har ju ingen.

Petras utmaning:
Vilken mat äter du ofta?
Grönsaker.ÄLSKAR grönsaker!
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Förr,när jag kunde,så hjälpte jag nog oftast till.Nu kan jag tyvärr inte.
Var sitter du helst när du bloggar?
Eh,vid datorn...
 Köper du ofta Triss?
Nix,glömmer alltid.
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Strandhytten i Dragör,Danmark
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
5an,men jag kollar väldigt sällan.
 Vilket är ditt favorit vin?
Dricker inte något med alkohol.
Förr gillade jag vinglögg,men nu tycker jag allt med alkohol smakar vidrigt så jag håller mig till saftglögg!

Nej,det blir inga bilder idag.
Pilutta er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback