Tja...

...det gick ju inte så bra i hockeyn.
Får väl hoppas på bättre resultat för Sverige och Finland i fortsättningen.
                                               *********************
Lägger i ett gammalt kort här eftersom galleriet på Scrappiz inte funkar.
Var det detta kortet du menade Petra?

image373
image374

Tror att de stod som fingerbojor på Tradera,
och inte handklovar, för då hamnar du nog i en helt annan kategori...

                                                    ****************

Åååhh, David och David har gått till final i American Idol.
HEJA DAVID!!!!!!

                                                            ****************

Jag kämpar vidare med alla studentkort som ska tillverkas,
det går ju inte överdrivet fort direkt, så jag hoppas jag ska hinna bli klar i tid.
Annars får väl snorungarna gå om sista året så ska jag nog sjuttsingen hinna...

Kommentarer
Postat av: Snubben

Är David & David i final?!
Jamen då håller jag oxå på David.

Klart man hänger med - man är väl ingen tönt ;)

Postat av: Martha

Har inte tittat in här på ett tag så jag hade mycket att kolla ikapp! Du är grymlans duktig! Gillar känslan man får av dina kort!

2008-05-16 @ 09:00:07
URL: http://pimms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback