Fler kort...

Det är så totalt ofattbart att de nya pillerna faktiskt hjälper!!!
Och att jag knappt har några biverkningar alls,iallafall inte än...
Känns så bra att ha kommit igång lite mer med pysslandet också igen,
mycket tack vare att nya pillerna tar bort en hel del av värken.
Synd bara att jag inte hittar så mycket tid till att pyssla nu bara,
har MASSOR av ideér just nu ju!
Har hunnit bli två kort idag.

Det här fotot blev knepigt,färgen på blomman är mycket skarpare på riktigt,
och så syns det rosa glittret bättre.

Kortet liftat av något jag såg i ett galleri-kan icke komma på var!

image284

image285
Återkommer kanske senare...

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Sååå läckra kort! Jag gillar din stil.

Postat av: Theresia

Underbara kort, men jag måste fråga var kommer stämplarna ifrån du använder dig av?
Gillar din stil så mycket!

2008-01-19 @ 15:12:14
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Victorvera

Great site!!!

2008-10-07 @ 12:49:08
URL: http://victorvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback