StämpelbodsLycka och stickor i massor...

Ja,man kan ju lugnt påstå att jag blev glad idag!
Jag har blivit utvald till smultron i
Stämpelbodens blogg!!!



Fast nu är det ju faktiskt så att man kan inte hjälpa om korten blir bra när man använder deras stämplar!


Har fått ihop en del dekorerade tändsticksaskar de senaste dagarna.
Såg att någon (kommer naturligtvis inte på vem) satt ihop fyra askar till en borddekoration,
och tro mig,det är sjukt kul att göra sådana!!!
Har använt Stämpelbodens underbara snögubbe på ett par av dem,
och har satt rönnbärskvistar som armar på dem,
perfekta både i storlek,färg och form!





Det blev även ett par stora askar och en mellan...




Nä,jag har feber och är helt snurrig så jag får gå in och vila lite innan vi ska göra pepparkakshus.
Tja,Isac ska göra en pepparkaks-Slash...


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej, kul att se att det är fler som gillade den här tändsticksask idén. Dina blev helt underbara.

Besök gärna min blogg där jag har visat min variant.

Christien/Älgen

Postat av: Christine

Glömde säga, GRATTIS till RAK:en

2008-12-10 @ 20:44:07
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Söster

Jag ÄLSKAR dina tändsticksaskar (...& bokmärke...) det vet du!

Alla som läser bloggen: Det är MIN sy(ö)ster som har gjort!!! stolt knyck i nacken

/TinaSomSkrattatGottÅtTomasPetterssonLive

2008-12-10 @ 23:10:42
Postat av: Kicki

Vad roligt för dig! :D

Jättefina saker du har skapat!

Kram Kicki

2008-12-11 @ 00:32:35
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

jag har kollat igenom din blogg - och jag tycker att du gör sjukt härliga och galna kort! speciellt de med de galna filurerna gör mig lycklig inombords... du har en skön stil - var rädd om den!

2008-12-11 @ 10:47:15
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Elisabeth

Kanhända har du sett dessa tändsticksaskar hos mig, eller hos "raggsocka". Du har verkligen lyckats bra med dina askar, de är jättefina. Förstår att du blev ett smultron ;-) Ditt kort med trollbrudparet är helt underbart!

2008-12-12 @ 09:12:19
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback